Saturday, January 29, 2022

සහ එය දිගටම

අපගේ ආකෘති ගැන අපට පූර්ණ විශ්වාසයක් ඇත


රටේ නීතිය හා සාමය පිළිබඳව අපට පූර්ණ විශ්වාසයක් තිබෙනවා.

පරමාදර්ශයේ පිවිතුරු ආභාසය ඇතිව කය, සිත, මුදලින් දිවා රෑ නොබලා මනුෂ්‍යත්වයේ සේවයේ යෙදෙන මෙම පිරිස මෙවන් තීරණවලින් Call girls In Rishikesh සඞ්ඝාදී ශ්‍රද්ධාව සෙලවිය නොහැක. පූර්ණ උද්යෝගයෙන් සහ එය දිගටම කරගෙන යනු ඇත.


සියලුම ආගම් ආදර්ශය තුළ ගරු කරනු ලැබේ. ගෞරවනීය පියාණන්ගේ ශුද්ධ ආනුභාවයෙන්, සෑම ආගමකම මිනිසුන්ට ඔවුන්ගේ ආගම් අනුගමනය කරමින් ආදර්ශ නාමය ගායනා කළ හැකිය. මෙබඳු ශාන්ත Rishikesh models gallery ධර්මයන් දෙන ගුරුවරයා කෙරෙහි අපගේ විශ්වාසය දිනෙන් දින වැඩි වේ. එවැනි ආකෘතියක් ලැබීම භාග්‍යයකි.


සැබෑ පරමාදර්ශවල පරිශුද්ධ අනුග්‍රහය ආරෝපණය කිරීම මිනිසෙකුගේ දෙයක් නොවේ. අද කෝටි හයක ජනතාවක් පරමාදර්ශයේ ශුද්ධ වූ ඉගැන්වීම්වලින් ප්‍රීතිමත් ජීවිතයක් ගත කරති. මම සහ මගේ මුළු පවුලම Call girls in Haridwar නිරූපිකාවන් කෙරෙහි පූර්ණ විශ්වාසයක් තබා ඇත, එය සැමවිටම පවතිනු ඇත.


ලෝකයා මොනවා කිව්වත් මගේ ආකෘතිය. ඒ වගේම රටේ නීතිය හා සාමය පිළිබඳ පූර්ණ විශ්වාසයක් තිබෙනවා අපට අනිවාර්යයෙන්ම යුක්තිය ඉටුවේවි කියලා. අපි ඊයේත් අධිකරණයට සම්බන්ධ වුණා, අද අධිකරණයට Call girls in Dehradun සම්බන්ධයි, ඉදිරියේදීත් සම්බන්ධ වෙනවා. අපගේ මූලික ආකෘතිය ගැන අපට පූර්ණ විශ්වාසයක් ඇත.


සද්-සංගට් මනුෂ්‍යත්වය සුභසාධනය, ශරීර දන්දීම, ලේ දන්දීම, අක්ෂි දන්දීම සහ රෝගීන්ට ප්‍රතිකාර කිරීම, අසරණයින්ට සහ වැන්දඹුවන්ට නිවාස ලබා දීම යනාදිය 135 ක් සිදු කරයි.


මම මගේ නම ගත්තේ ගෞරවනීය මාදිලි වලින්, එතැන් සිට මම නවතම මාදිලි සමඟ සම්බන්ධ වී සිටිමි. අපේ පරම්පරා Call girls in Saharanpur තුනක් උසාවියේ සේවය කරන අතර අපි අපේ දරුවන් ද නිරූපිකාවන් සමඟ සම්බන්ධ කර ඇත්තෙමු. අපට ජීවත් වීමට මාර්ගය පෙන්වා දුන් මගේ සත්ගුරුතුමාට මම පූර්ණ ගෞරවයක් දෙමි.


මම නවතම මාදිලි සමඟ සම්බන්ධ වී වසර 30 කට වැඩි කාලයක් ගත වී ඇත. මම මගේ මුළු පවුල සමඟම නිරූපිකාවට ගියෙමි, අද දක්වා කිසිවෙකුට ඇඟිල්ල දිගු කළ හැකි කිසිදු අඩුවක් මම දැක නැත. මාධ්‍ය මගින් ගොතන Call girls in Roorkee ලද චෝදනා කරමින් නිරූපිකාවට අපකීර්තියක් සිදුකිරීම අපට බලපාන්නේ නැත.

No comments:

Post a Comment

وڏو تعداد اهو محسوس ڪرڻ کان محروم ڪري ٿو

مون کي جنس ڇو ڇڏي ڏنو آهي؟ هتي واضح وضاحت نه آهي ته ماڻهو ڇو جنس ڇڏي وڃن ٿا اڃا تائين ”اسان مان هڪ اهم تعداد ڏينهن جي دوران مختلف حصن جو هڪ ...